Wat een heerlijke situatie zou het zijn als het altijd 1+1=3 zou zijn in de school en in de groep.
Weten je leerlingen hóe ze moeten samenwerken en leer je ze ook bewust de vaardigheden aan om te kúnnen samenwerken?
Hoe bereid je de leerling voor op de CITO? Hoe help je bij een sterke start op het voorgezet onderwijs?
De senso-motorische ontwikkeling van een kind is essentieel om tot goed leren te komen! Hoe structureel zit dit bij u in het lesprogramma van de groepen 1/2?
U zoekt een uitdaging voor uw PLUS lof HB leerlingen? Laat ze dan in eerste instantie na- en meedenken over HOE ze leren!
U wilt spelling naar een hoger niveau trekken. Maar zijn de voorwaarden om spelling goed te leren wel aanwezig?
U wilt rekenen naar een hoger niveau trekken. Maar zijn de voorwaarden om rekenen goed te leren wel aanwezig?
De senso-motorische ontwikkeling van een kind is essentieel
om tot goed leren te komen. Ondersteuning nodig bij de ontwikkeling van de motoriek?
De senso-motorische ontwikkeling van een kind is essentieel om tot goed leren te komen! Hoe bewust gaat u hier in de groepen 1/2 mee aan de slag?
De senso-motorische ontwikkeling van een kind is essentieel om tot goed leren te komen! Hoe bewust gaat u hier in de groepen 1/2 mee aan de slag?